Slutkörd

{ 2012-01-0419:57:31 } Träningsdagbok | 1 kommentarer


Benen är som spagetti och armarna känns tyngre än två elefanter. Nu undrar ni vad sjutton har hon gjort.. Jo jag har varit på Sats Bodypump. Började lite smidigt med att springa 30 minuter, som uppvärmning liksom innan den "riktiga" träningen började tänkte jag. Väl inne i hallen var sådär lagom kaxig när jag plockade fram stepbräda, skivstång och vikter. Sneglade lite på dem brevid mig hur mycket vikter dem hade, varför gör man alltid så?!

Supervältränad instuktör kom in och jag kände mig genast som en kossa, musiken drog igång och jag kände helt plötsligt att nu finns det ingen väg tillbaka det är bara o köra. Som jag körde sen... Ett tag trode jag att benen skulle sluta bära mig men till min förvåning så gjorde dem inte det och förvånande nog kändes inte de 55 minuterna som 110. Skönt att ha det avklarat! Med lite (hmm ganska mycket darriga ben...) promenerade jag hem och nu sitter jag mycket bekvämt på soffan och här tänker jag sitta ett tag!


Har kommit på att det här passet ska bli mitt "fasta" pass varje vecka, heja Emelie!




Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C & H

Go go go!

Skönt att träna :) motion är nyckeln!

2012-01-04 @ 20:08:40
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December